اعضای هیات علمی

بازگشت

رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: دوم جلسه: 1

گروه: علوم تربیتی

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با هدف و ضرورت مطالعه رفتار سازمانی، معرفی سرفصلها و موضوعات مرتبط با درس

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم رفتار، رفتار سازمانی 2- اهمیت آشنایی مدیران با رفتار سازمانی به منظور درک علل رفتار کارکنان در سازمان 3- آشنایی با مباحث و سرفصلهای درس

رفتار ورودی: آشنایی با تئوریهای مدیریت

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی

وظایف دانشجو: انتخاب موضوع برای کنفرانس و ارائه آن + تهیه مقاله

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس + مقاله

منابع درسی: 1- رفتار سازمانی: استفن رابینز و جاچ 2- رفتار سازمانی: شرمر هورن،  آزبورن و هانت

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 2

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با نظریه های ارتباط

اهداف یادگیری:1- آشنایی با اهمیت ارتباطات در ابعاد مختلف فردی و سازمانی 2- آشنایی با نظریه های ریاضی ارتباط (نظریه شانون و ویور، نظریه سایبرنتیک) 3- کاربرد این نظریه ها در سازمانهای آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی:

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 3

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با نظریه های اجتماعی ارتباط

اهداف یادگیری:1- آشنایی با نظریه های دیویی، مید و پارک 2- نظریه های اجتماعی معاصر و نظریه برلو 3- کاربرد این نظریه ها در سازمانهای آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 4

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با نظریه های انسانی ارتباط

اهداف یادگیری:1- آشنایی با نظریه های انسانی ارتباط (نظریه های ساختاری و کنشی، نظریه تعادل، نظریه های شناختی و رفتاری، تئوریهای سازمانی ارتباط)2- کاربرد این نظریه ها در سازمانهای آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1- نظریه های ارتباطات: دکتر فرهنگی

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 5

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با ارتباطات بین فردی

اهداف یادگیری:1- آشنایی با انواع ارتباطات 2- ابعاد مختلف ارتباط 3- موانع ارتباطی 4- عوامل مهم در برقراری ارتباط موثر

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1- مبانی ارتباط انسانی: رابرت بولتون 2- ارتباطات انسانی: دکتر فرهنگی

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 6

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با ادراک انسان

اهداف یادگیری:1- آشنایی بامفهوم ادراک 2- عوامل موثر در ادراک 3- ویژگیهای ادراک شونده 4- ویژگیهای ادراک کننده 5- موقعیت ادراکی 6- تاثیر ادراک در رفتار سازمانی

رفتار ورودی: آشنایی با روانشناسی عمومی

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی:

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 7

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با انگیزش

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم انگیزش 2- تئوریهای انگیزش (نظریه های محتوایی و فرایندی) 3- عوامل موثر در انگیزش کارکنان در سازمانها بویژه سازمانهای آموزشی

رفتار ورودی: آشنایی با روانشناسی عمومی

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 8

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با فرهنگ و جو سازمانی

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم فرهنگ، فرهنگ سازمانی 2- نظریه های فرهنگ سازمانی 3- عوامل موثر بر فرهنگ سازمانی 4- مفهوم جو سازمانی و تفاوت آن با فرهنگ سازمانی 5- عوامل موثر بر جو سازمانی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 9

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با قدرت و سیاست

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم قدرت و اختیار 2- انواع قدرت در سازمان 3- عوامل قدرت 4- مفهوم سیاست 5- رابطه قدرت با سیاست 6- رفتارهای سیاسی در سازمان

رفتار ورودی: آشنایی با کلیات جامعه شناسی

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 10

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با گروه

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم گروه 2- انواع گروه 3- اهمیت گروهها در سازمان 4- مفهوم تیم و کار تیمی

رفتار ورودی: آشنایی با جامعه شناسی

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 11

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با مدیریت تعارض

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم تعارض 2- نظریه های تعارض 3- عوامل ایجاد تعارض در سازمان 4- مدیریت تعارض

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 12

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تغییر

اهداف یادگیری:1- آشنایی با مفهوم تغییر 2- نظریه های تغییر 3- عوامل تغییر در سازمان 4- مدیریت تغییر

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 13

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با رهبری

اهداف یادگیری:1- تعاریف رهبری 2- نظریه های رهبری 3- انواع رهبری 4- عوامل موثر بر رهبری در سازمان

رفتار ورودی: آشنایی با اصول مدیریت

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 14

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با تصمیم گیری

اهداف یادگیری:1- تعاریف تصمیم گیری 2- نظریه های تصمیم گیری 3- سطوح و انواع تصمیم گیری  

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 15

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: آشنایی با اخلاق در سازمانها

اهداف یادگیری:1- آشنایی با تعاریف اخلاق 2- اخلاق در کار و سازمان 3- فواید اخلاق در کار 4- مدیریت اخلاق در سازمان

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو: ارائه کنفرانس

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1

 

 

ادرس ایمیل:  sshahi@scu.ac.ir

مرتبه علمی: استادیار

نام ونام خانوادگی استاد: سکینه شاهی

نیمسال تحصیلی: اول جلسه: 16

گروه: علوم تربیتی

دانشکده:علوم تربیتی و روانشناسی

تعداد واحد: 2

نام درس: رفتار سازمانی در سازمانهای آموزشی

دوره تحصیلی: کارشناسی ارشد

جایگاه درس در برنامه درسی دوره:

هدف کلی: برقراری ارتباط بین مطالب و مباحث با مدیریت در سازمانهای آموزشی

اهداف یادگیری:1- بازنگری در ادراک رفتار افراد 2- ملاحظات ارتباطات فردی و سازمانی 3- عوامل انگیزشی، سیاسی، فرهنگی در سازمانها بویژه سازمانهای آموزشی

رفتار ورودی:

مواد و امکانات آموزشی: پاور پوینت

روش تدریس: سخنرانی و نمایش پاورپوینت

وظایف دانشجو:

شیوه آزمون وارزیابی: آزمون تشریحی+ کنفرانس

منابع درسی: 1